turkler olarak hep kendi içimizde yaşıyoruz.haberlerde bile sadece türkiyeden haberler yayınlanıyor.dünyadan hiç haberler verilmiyor.ingilizce bilme oranı çok az.yani kısacası türkiyenin dışına çıkamıyoruz.hal böyle olunca bu işlerde hava atma olayına dönüşünce insanlar bilindik tanıdık sitelere saldırı yaparak kısacası çevresine hava atmış oluyor.bir ermeni sitesini saldırsa ondan kimse söz etmez , kimse umursamaz gözüyle bakacağını zannederkek bence bu yolu takip ediyorlar.
başka bi forumda 10k üyeli forumu hackleyip bunu sizin iyiliğiniz için yaptık diyorlar sonra kendi forumunda hackledikleri sitenin mail listini dağıtıyorlar.
iş bu durumlara gelmişken ALLAH hepimizi bu kötü durumlardan korusun!!!
özellikle bu forumu çünkü gördüğüm kadarıyla bir çok kişi bu forumdan ekmek yiyiyor...