• 27-06-2008, 16:40:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Google'a büyük darbe. limitnone'nin hazırladığı ve google ile paylaştığı teknoloji google tarafından izinsiz kullanıldı ve limitnone şirketi google'ın kendi geliştirdiği teknolojiyi izinsiz kullanıldığı gerekçesiyle google'a dava açtı.

    google limitnone sirketinin geliştirdiği teknolojiyi gmail servisinde kullanıyor ve limitnone da her gmail kullanıcısı başına 19 dolarlık tazminat istiyor. yani google dava'yı kaybederse yaklaşık 950 milyon doları ödemek zorunda kalacak.

    limitnone'nın geliştirdiği teknoloji outlook bilgilerini internete aktarmaya yarıyor.
    kaynak
  • 27-06-2008, 16:41:39
    #2
    Sen neden üzüldün buna? Google senin mi?
  • 27-06-2008, 16:42:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen neden üzüldün buna? Google senin mi?
    Harçlığımı veriyor bi nevi babam
  • 27-06-2008, 16:43:57
    #4
    O para koymaz Google'a..
    Şimdi Google'dan intikam almak isteyen herkes gmail hesabı açmaya başlar..
  • 27-06-2008, 16:48:42
    #5
    limitnone parayı yükseltmek için gmail hesabı açtirir adamlarina
  • 27-06-2008, 16:49:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    google gmaili kapatmadan gmailinizi alın derim
  • 27-06-2008, 16:51:15
    #7
    google limitnone'i satın alır, sorun biter.
  • 27-06-2008, 16:51:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O para koymaz Google'a..
    Şimdi Google'dan intikam almak isteyen herkes gmail hesabı açmaya başlar..
    limitnone kazanacağı nereden belli belki tatlıya bağlanır olay bilemeyiz tabii google zarara girerm bilemem
  • 27-06-2008, 16:52:13
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google limitnone'i satın alır, sorun biter.
    aynen öyle