• 27-06-2008, 16:52:42
    #10
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google limitnone'i satın alır, sorun biter.
    Güzel Çözüm
  • 27-06-2008, 16:53:03
    #11
    kral18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    limitnone kazanacağı nereden belli belki tatlıya bağlanır olay bilemeyiz tabii google zarara girerm bilemem
    En kötü kaybetse ne olur ki mantığı ile düşünürsek..
    Haberde yer alan tüm bilgiler doğru ise zaten kaybedeceği belli.
  • 27-06-2008, 16:54:58
    #12
    bugüne kadar banladıkları hesaplardan aldıkları para ile öderler takma kafana.
  • 27-06-2008, 16:55:30
    #13
    belli ki kaybetmiş adsense banlamaları çoğaldı acısını çıkartıyor olmasın ?
  • 27-06-2008, 17:01:11
    #14
    950 milyon para mı acaba google için onlar paraya para da demiodur yeni bi isim takmıslardır paraya öyle hitap ediolardır
  • 27-06-2008, 17:02:37
    #15
    funnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harçlığımı veriyor bi nevi babam
    Ona harçlık denmez, emeklerinin karşılığını hak ettiğini veriyor.Bir nevi baban değilde patronun olabilir.
  • 27-06-2008, 17:03:56
    #16
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O para koymaz Google'a..
    Şimdi Google'dan intikam almak isteyen herkes gmail hesabı açmaya başlar..
    munzur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    limitnone parayı yükseltmek için gmail hesabı açtirir adamlarina
    Ne kadar da komplo teorisi seviyoruz yaa . Biraz gerçekçi düşünürsek Google saf değil elbette, anlar hangi IP'den, hangi ülkeden, hangi browser'dan kayıt için istek geldiğini. Limitnone böyle bi' şey yapmaya kalkarsa zaten lehinde olan durumu aleyhine çevirir.
  • 27-06-2008, 17:06:10
    #17
    froNau adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar da komplo teorisi seviyoruz yaa . Biraz gerçekçi düşünürsek Google saf değil elbette, anlar hangi IP'den, hangi ülkeden, hangi browser'dan kayıt için istek geldiğini. Limitnone böyle bi' şey yapmaya kalkarsa zaten lehinde olan durumu aleyhine çevirir.
    O söylenenler -benim söylediğimda dahil olmak üzere- ciddiyet ile söylenmiş cümleler değil zaten.
    Bunu mesajın sonunda yer alan gülümsemelerden anlayabilirsiniz..
  • 27-06-2008, 17:17:07
    #18
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O söylenenler -benim söylediğimda dahil olmak üzere- ciddiyet ile söylenmiş cümleler değil zaten.
    Bunu mesajın sonunda yer alan gülümsemelerden anlayabilirsiniz..
    +10x100