Google'a büyük darbe. limitnone'nin hazırladığı ve google ile paylaştığı teknoloji google tarafından izinsiz kullanıldı ve limitnone şirketi google'ın kendi geliştirdiği teknolojiyi izinsiz kullanıldığı gerekçesiyle google'a dava açtı.
google limitnone sirketinin geliştirdiği teknolojiyi gmail servisinde kullanıyor ve limitnone da her gmail kullanıcısı başına 19 dolarlık tazminat istiyor. yani google dava'yı kaybederse yaklaşık 950 milyon doları ödemek zorunda kalacak.
limitnone'nın geliştirdiği teknoloji outlook bilgilerini internete aktarmaya yarıyor.
kaynak
Google'a Darbe !
37
●2.705
- 27-06-2008, 16:42:09Üyeliği durduruldu
- 27-06-2008, 16:51:29Üyeliği durduruldulimitnone kazanacağı nereden belli_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belki tatlıya bağlanır olay bilemeyiz tabii google zarara girerm bilemem
- 27-06-2008, 16:52:13Eposta Aktivasyonu Gerekmekteaynen öylemcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi nevi babam 
belki tatlıya bağlanır olay bilemeyiz tabii google zarara girerm bilemem