• 22-02-2008, 11:47:24
    #10
    Nettek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki microsoft; hosting için msn den destek veriyor mu ?
    destek@microsoft.com, satis@microsoft.com, muhasebe@microsoft.com
    büroları sabit telefonları varsa sorun yok : )
    Süperdi.
  • 22-02-2008, 11:53:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    anlamadım ben bu silverlight'ı ya. adobe flash varken neden bunu kullanayım butun programlar bunun için guzel guzel hazır kodlar verirken ve dunyada flash alanında yapılan urunlerin %99.99u adobe flash tabanında yapılıyorsa neden nefret ettiğim halde mecbur kaldıgım bir şirketin kütüphanesini kullanayım
  • 22-02-2008, 12:02:54
    #12
    LeGeNDaRy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadım ben bu silverlight'ı ya. adobe flash varken neden bunu kullanayım butun programlar bunun için guzel guzel hazır kodlar verirken ve dunyada flash alanında yapılan urunlerin %99.99u adobe flash tabanında yapılıyorsa neden nefret ettiğim halde mecbur kaldıgım bir şirketin kütüphanesini kullanayım
    Kimse zorlamıyor al diye...

    Micro Soft vardı yine bunun içinde bir oyun ama çozulur yakında babam bana vermez bedava 4 gb
  • 22-02-2008, 12:10:29
    #13
    terbiyesiz canım bunlar inanmayın onlara uptime leri düşüktür
  • 22-02-2008, 13:06:38
    #14
    mcsoft olarak bunun altında kalmayarak host alana üstüne para vereceğim.
  • 22-02-2008, 13:11:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    eyvah battık yine piyasa berbatlaşıyo
  • 22-02-2008, 13:15:43
    #16
    asp.net ile tasarım yapmak ilk çıktığı zamanlarda işkenceydi. tablo bile yapsanız olmadık sorunlar çıkabiliyordu. ancak daha sonra masterpages, sitemap gibi özellikler sayesinde tasarım işi oldukça kolaylaştı. visual stuido 2008 ile gelen css manager ve Silverlight gibi teknolojiler ile görsel olarak çok güzel aynı zamanda yönetimi çok kolay siteler yapılabilir hale geldi. oo programlama mantığı çerçevesinde flash benzeri görsel bir uygulama çervesinde verileri çok kolay işleyebilmek mümkün oluyor. en güzeli de c# dilini burada da kullanıyor olabilmek olsa gerek. yani Business Logic Layer, Data Access Layer, ve Tasarım için ayrı ayrı diller bilmenize gerek kalmıyor. (javascript hariç)
  • 22-02-2008, 15:57:47
    #17
    denemek lazım bir
  • 22-02-2008, 18:10:22
    #18
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mcsoft olarak bunun altında kalmayarak host alana üstüne para vereceğim.
    bana ordan 5-10 gb alan ayarlasana