asp.net ile tasarım yapmak ilk çıktığı zamanlarda işkenceydi. tablo bile yapsanız olmadık sorunlar çıkabiliyordu. ancak daha sonra masterpages, sitemap gibi özellikler sayesinde tasarım işi oldukça kolaylaştı. visual stuido 2008 ile gelen css manager ve Silverlight gibi teknolojiler ile görsel olarak çok güzel aynı zamanda yönetimi çok kolay siteler yapılabilir hale geldi. oo programlama mantığı çerçevesinde flash benzeri görsel bir uygulama çervesinde verileri çok kolay işleyebilmek mümkün oluyor. en güzeli de c# dilini burada da kullanıyor olabilmek olsa gerek. yani Business Logic Layer, Data Access Layer, ve Tasarım için ayrı ayrı diller bilmenize gerek kalmıyor. (javascript hariç)