LeGeNDaRy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlamadım ben bu silverlight'ı ya. adobe flash varken neden bunu kullanayım butun programlar bunun için guzel guzel hazır kodlar verirken ve dunyada flash alanında yapılan urunlerin %99.99u adobe flash tabanında yapılıyorsa neden nefret ettiğim halde mecbur kaldıgım bir şirketin kütüphanesini kullanayım
Kimse zorlamıyor al diye...

Micro Soft vardı yine bunun içinde bir oyun ama çozulur yakında babam bana vermez bedava 4 gb