anlamadım ben bu silverlight'ı ya. adobe flash varken neden bunu kullanayım butun programlar bunun için guzel guzel hazır kodlar verirken ve dunyada flash alanında yapılan urunlerin %99.99u adobe flash tabanında yapılıyorsa neden nefret ettiğim halde mecbur kaldıgım bir şirketin kütüphanesini kullanayım