• 29-08-2012, 11:41:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Reklamı gördükten sonra ödeme geçeceğim.
    sektör hediye
    başlangıç bütçesi : 100 tl + komisyon
    günlük bütçe 50-75 tl
    bu şartlar altında çalışacak ajans aranıyor.
    para kaptırmaktan usandım
    kendine güvenen varsa gelsin
  • 29-08-2012, 13:10:26
    #2
    Merhaba, Terkos Bilişim olarak bu istediğiniz şartları biz tüm müşterilerimize sağlamaktayız. Müşterilerimizin reklamlarını yayına sokuyor, sitelerine ziyaretçi gönderiyor ve Google Adwords'ten ne kadar para kazanabileceğinizi bir nevi göstermiş oluyoruz. Size sağladığımız 150 TL'lik bütçe bittiği zaman dilerseniz bizimle çalışmaya devam ediyorsunuz, dilerseniz ayrılıyorsunuz. Bu tamamen sizin istediğiniz doğrultusunda yer alıyor.

    Görüşmek isterseniz aşağıdaki iletişim bilgilerinden bizlere ulaşabilirsiniz.

    Web : www.terkos.com.tr
    Tel : 0212 222 20 29
    GSM : 0530 238 58 19
    Mail : bilgi@terkos.com.tr (MSN)

    Saygılarımla..
  • 29-08-2012, 14:06:43
    #3
    %20 komisyon önerim halen geçerli kolay gelsin..
  • 29-08-2012, 14:26:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    aHm3t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %20 komisyon önerim halen geçerli kolay gelsin..
    % 20 komisyon çok yüksek rakam yüksek bütçeli reklam verenler için. bu oranı düşürmeniz sizin faydanızadır
  • 29-08-2012, 15:50:28
    #5
    kahramanfth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    % 20 komisyon çok yüksek rakam yüksek bütçeli reklam verenler için. bu oranı düşürmeniz sizin faydanızadır
    oran gayet makul, ucuz etin tiridi olmaz derler ben yada bir başkası o oranın altında çalışıyorsa emin olun altında farklı şeyler vardır. Size önerdiğim oran şuan tüm reklam ajanslarının uyguladığı rakamdır.

    Saygılar..
  • 29-08-2012, 16:04:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    aHm3t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oran gayet makul, ucuz etin tiridi olmaz derler ben yada bir başkası o oranın altında çalışıyorsa emin olun altında farklı şeyler vardır. Size önerdiğim oran şuan tüm reklam ajanslarının uyguladığı rakamdır.

    Saygılar..
    ilk sende gördüm ben %20 yi r10da
  • 29-08-2012, 16:13:10
    #7
    para kaptırmaktan usandım
    kendine güvenen varsa gelsin

    demişsin sonuç ortada iyi çalışmalar..
  • 29-08-2012, 16:16:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    aHm3t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para kaptırmaktan usandım
    kendine güvenen varsa gelsin

    demişsin sonuç ortada iyi çalışmalar..
    bukadar iddialıysan seni de deneyim hocam %10 - 20 bişey ifade etmez pm atıyorum reklam gördüğümde atarım ödemeni işbankası hesabına
  • 29-08-2012, 19:49:59
    #9
    r10 da herkes farklı bütçe ve teklifler verebilir şayet anlaşma sağlanmadıysa 5 eylülden sonra müsaitim ayarlarım