oran gayet makul, ucuz etin tiridi olmaz derler ben yada bir başkası o oranın altında çalışıyorsa emin olun altında farklı şeyler vardır. Size önerdiğim oran şuan tüm reklam ajanslarının uyguladığı rakamdır.
Saygılar..
ilk sende gördüm ben %20 yi r10da