• 07-11-2010, 00:24:32
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Teşekküğrler hoca.m
  • 07-11-2010, 00:27:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Adwords tıklanma başına para alıyor, yazıda okuduğuduma göre öyle yazıyor. Acaba bu tıklanma başına parayı nasıl hesaplıyor, her siteden aynı ücreti mi alıyor?
  • 07-11-2010, 01:58:18
    #12
    Teşekkürler ArkadasCafem

    Muratson_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adwords tıklanma başına para alıyor, yazıda okuduğuduma göre öyle yazıyor. Acaba bu tıklanma başına parayı nasıl hesaplıyor, her siteden aynı ücreti mi alıyor?
    Parayı Sen ayarlıyorsun ne kadar bütçen var günlük ve ne kadar alsın tık başına şeklinde diye biliyorum...
  • 07-11-2010, 02:21:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    mertcane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler ArkadasCafem



    Parayı Sen ayarlıyorsun ne kadar bütçen var günlük ve ne kadar alsın tık başına şeklinde diye biliyorum...
    O zaman şöyle bir mantık geliyor aklıma. Tık başına 0.1$ istiyorum diyelim benim orada yayınladığım sitem daha az mı çıkacak? Çünkü: böyle bir şey varsa eğer herkes 0.1$ yapar ben hala çözemedim mantığını adwordsun
  • 07-11-2010, 04:25:09
    #14
    sağol güzel paylaşım
  • 07-11-2010, 14:03:34
    #15
    Muratson_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman şöyle bir mantık geliyor aklıma. Tık başına 0.1$ istiyorum diyelim benim orada yayınladığım sitem daha az mı çıkacak? Çünkü: böyle bir şey varsa eğer herkes 0.1$ yapar ben hala çözemedim mantığını adwordsun
    0.1 bile çok..Türk reklam verenler genelde 0.02 gibi veriyor.senin reklamını verdiğin sitenin rekabet ettiği büyük firmalar yoksa 0.02 de bile siten google aramalarında (reklamlar içinde) ilk sayfada görünebilir.ama rekabet ortamın fazla ise büyük paralar vermen gerekir görünebilmen için.
  • 07-11-2010, 14:39:53
    #16
    teşekkürler
  • 07-11-2010, 15:44:43
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Muratson_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru yaptığımız ayıp ancak seninikisi de ayıp. Her yazdığın yazıda sitene bağlantı vermek zorunda değilsin.
    Hocam kusura bakma ;-(
  • 07-11-2010, 16:28:28
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler hocam 1 adet kupon aldım sms ile