Muratson_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman şöyle bir mantık geliyor aklıma. Tık başına 0.1$ istiyorum diyelim benim orada yayınladığım sitem daha az mı çıkacak? Çünkü: böyle bir şey varsa eğer herkes 0.1$ yapar ben hala çözemedim mantığını adwordsun
0.1 bile çok..Türk reklam verenler genelde 0.02 gibi veriyor.senin reklamını verdiğin sitenin rekabet ettiği büyük firmalar yoksa 0.02 de bile siten google aramalarında (reklamlar içinde) ilk sayfada görünebilir.ama rekabet ortamın fazla ise büyük paralar vermen gerekir görünebilmen için.