Muratson_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru yaptığımız ayıp ancak seninikisi de ayıp. Her yazdığın yazıda sitene bağlantı vermek zorunda değilsin.
Hocam kusura bakma ;-(