• 07-08-2007, 21:10:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam Ebaydan Adwords aldım ama 1 veya 2 ay oldu hala gelmedi parayı yatırdım nasıl yapa bilirim bir çaresi varmı yabancı dilim olmadığından bişeyde yapamıyorum :S Yardım Edecek Arkadaşlardan İlgi Bekliyorum Teşekkürler
  • 08-08-2007, 23:38:36
    #2
    kardeş forumda bi arama yap demek istemiyorum ama geçmiş olsun
  • 09-08-2007, 19:18:09
    #3
    Arama Yaptım Ama Sanırım Ben Bulamadım Teşekkürler
  • 09-08-2007, 19:38:52
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    dostum en iyisi sen bi mail at googlea zaten bikaç güne cvp veriyorlar.. ayrıca benimde adwords üm var ve türkçe.. neresini yapamadın anlamadım :S
  • 09-08-2007, 22:46:20
    #5
    ebay da adwords satan kisilerin cogu overture linki satan dolandiricilar. gecmis olsun.