Selam Ebaydan Adwords aldım ama 1 veya 2 ay oldu hala gelmedi parayı yatırdım nasıl yapa bilirim bir çaresi varmı yabancı dilim olmadığından bişeyde yapamıyorum :S Yardım Edecek Arkadaşlardan İlgi Bekliyorum Teşekkürler