• 31-03-2010, 12:16:37
    #1
    Arkadaşlar Microsoft Adcenter'da reklam verebiliyormuyuz, verebiliyorsak işleyiş nasıl, adwords gibi mi, onay süreci felan varmı bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
  • 31-03-2010, 12:56:49
    #2
    Şuan Türkiye'ye bu hizmeti açmadı diye biliyorum .
    https://adcenter.microsoft.com/custo...upPreview.aspx

    Kanada,Singapur,Fransa,Amerika gibi ülkeler var şuan listesinde.