Arkadaşlar Microsoft Adcenter'da reklam verebiliyormuyuz, verebiliyorsak işleyiş nasıl, adwords gibi mi, onay süreci felan varmı bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.