• 10-06-2007, 09:27:57
    #1
    mehbalar
    arkadaşlar ben adwords de yeniyim. hesabı açtım. kampanyayı hazırladım. ödemeyi yaptım ancak iki haftadır reklamı bir türlü göremiyorum. reklam etkin görünüyor. nerede neyi atlıyorum. ne yapmam lazım birtürlü bulamadım.
    tıklama başına mliyeti kendim vermiştim yayınlanmayınca barı otamatik yapsın dedim ancak ondada yayınlanmadı.
    fikir ve önerilerinizi bekliyorum
  • 10-06-2007, 10:20:10
    #2
    Misafir
    hesap kupon ile mi açıldı ?

    reklamların 15 dk. içinde yayına girmezse hesabın suspend edilmiş olabilir yada kullandığın domain suspend olabilir. veya ****** bir site için kullanıyorsan çıkmayabilir.
  • 11-06-2007, 10:14:45
    #3
    hayr kuponla açmadım hesabı.
    google üzerinden normal giriş yaptım sistem bana mail açtı vs....
    hesabımın suspend(askıya alınması) edilmesi gibi birşey yok yada adwords ekranında böyle bir bilgi yok.
    ticari bir firma sitesi içinde ****** veya yasal olmayan hiçbirşey yok.
    sitenin adresi www.ergenmatbaa.com
    yardımlarınızı bekliyorum.
  • 11-06-2007, 21:47:21
    #4
    arkadaşlar delirmek üzereyim bu işi nasıl yapacağız.
    google 4 kere sistem üzerinden mail attım adamlar muhattab bile olmuyorlar.
    lütfen bana bir yol gösterin.
    okumadığım yeri kalmadı adwords ün.
    ayrıca google ayrıca ulaşabileceğim biryer var mı?
    mail adresi vs.
    sinirden öleceğim burada 10 önce ödemeyi aldılar ama 10 gündür tık yok.
    lütfen yardım edin
  • 12-06-2007, 12:30:09
    #5
    arkadaşlar
    denemediğim yol kalmadı
    lütfen çözüm yolu gösterin
    ne yapmam lazım kime gitmem lazım yada kime para vereceğim
    ya hayatımda hiç bukadar deli olmamıştım
    hiçbir hata vermiyor gören herşey çalışıyor zanneder ancak hiçbir numara yok
    tekrar tekrar reklam oluşturdum yeniden başladım
    neler yapmadı ki.
    ancak hala yok
    araçlarda ilan teşhiş aracına bakıyorum aradığınız kelime hiçbir reklamınızı tetiklemiyor diyor. zaten elimdeki tek veride bu.
    bakıyorum ediyorum okuyorum hala olmadı olmuyor.
    google a attiğim mesajların hesabı yok. sağır taktidi yapıyorlar. tek bir harf bile cevap vermediler.
    forumdada kimse cevap vermiyor. ne oluyor görünmez mi oldum ne oldu anlamadım.
    hesabı sıfırdan açtım kupon kullanmadım. 43 ytl yatırdım
    karttan çektiler 10 gün oluyor
    ancak hala tık yok
    lütfen çatlamak üzere olan bana yardımcı olun
  • 12-06-2007, 12:45:18
    #6
    isterseniz reklamınızı biz yönetebiliriz.
    istediğiniz an istediğiniz kelimelerle Google da çıkarabiliriz.

    detaylar için özel mesajla ulaşabilirsiniz.