mehbalar
arkadaşlar ben adwords de yeniyim. hesabı açtım. kampanyayı hazırladım. ödemeyi yaptım ancak iki haftadır reklamı bir türlü göremiyorum. reklam etkin görünüyor. nerede neyi atlıyorum. ne yapmam lazım birtürlü bulamadım.
tıklama başına mliyeti kendim vermiştim yayınlanmayınca barı otamatik yapsın dedim ancak ondada yayınlanmadı.
fikir ve önerilerinizi bekliyorum