• 26-11-2009, 19:27:46
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    banada gelmiş
  • 26-11-2009, 21:20:58
    #29
    İlk pm atana vereyim bende ...
  • 26-11-2009, 21:29:17
    #30
    banada gönderilmiş. neden kullanmak yerine veriyorsunuz ki.
  • 26-11-2009, 21:31:23
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banada gönderilmiş. neden kullanmak yerine veriyorsunuz ki.
    Çünkü kullanmak için 14 TL vermek gerekiyor.
  • 26-11-2009, 21:37:46
    #32
    Üyeliği durduruldu
    100 liralık kupona değmiyor 14 lira 100 dolar-euro olsa neyse
  • 26-11-2009, 21:40:15
    #33
    bana gelmemiş

    kullanmayacak olan pm atabilir mi bana kuponu.
  • 27-11-2009, 00:11:11
    #34
    Bana da geldi.
  • 27-11-2009, 00:13:08
    #35
    Banada gelmedi neden gelmedi acaba
  • 27-11-2009, 00:33:57
    #36
    vala ben almıştım 14tlde ödedim bir haftayı gecti aktif edilmedi hala bende hesbaı kapattım... google elamanları uyuyor galiba