• 26-11-2009, 01:06:35
    #19
    elinde fazla kupon olan ve kullanmayacak olan varsa talibim
  • 26-11-2009, 16:25:05
    #20
    isteyen varsa verebilirim kodu 100 tl değerinde .. ilk PM atana vericem
  • 26-11-2009, 16:28:38
    #21
    Misafir
    muzrek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isteyen varsa verebilirim kodu 100 tl değerinde .. ilk PM atana vericem
    alabilirmiyim?
  • 26-11-2009, 16:32:05
    #22
    Banada göndermiş tabi işimi görecem onunla
  • 26-11-2009, 17:10:41
    #23
    geçen akşam gelmiş banada..
  • 26-11-2009, 17:37:47
    #24
    Üyeliği durduruldu
    nerden geliyor kuponlar ?
  • 26-11-2009, 17:38:55
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    UzmanMagaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden geliyor kuponlar ?
    Google'dan.
  • 26-11-2009, 18:13:20
    #26
    Bana gelmemiş Kullanmayacak olan varsa alabilirim. Teşekkürler.
  • 26-11-2009, 18:58:48
    #27
    nox
    Üyeliği durduruldu
    Banada gelmedi