• 02-10-2009, 15:25:08
    #1
    Google Adwords 'a üye oldum. biryerden hediye kupon gelmişti onuda kullandım..

    hesabımda 100 lira gibi bir ücret'de kaldı..

    ama reklamlar çalılmıyor.

    "Kampanya askıya alındı" uyarısı veriyor.
    bunun sebebi min. 14 lira yatırmadan kupon bakiyesinin kullanılmasına izin vermemesi olabilir mi? ya da böyle bir kural varmı?
  • 02-10-2009, 16:52:43
    #2
    Evet öyle bir kural var. Hesabın etkinleştirilmesi için 14,00 TL ödeme yapmalısınız. Adwords panelinizden Hesabım sekmesine gidin, oradan ödeme yap bağlantısına tıklayarak ilgili ödemeyi yapıp reklam yayınına başlayabilirsiniz...
  • 04-10-2009, 13:57:50
    #3
    Bu işlemi yaptıktan sonra reklamınız hemen aktif olmayacatır. Unutmayın Google Adwords sisteminde bir çok politika ve kural bulunmaktadır. Bunun için sistem işleyişi hakkında bilgi sahibi olmalısınız.

    Kolay gelsin
  • 07-10-2009, 20:01:14
    #4
    Evet 14 Liralık ödemeyide Kredi kartımdan gerçekleştirdim..
    Reklamlarım hala askıda..
    Google'a mail attım. https://adwords.google.com.tr/select/tsandcsfinder buradaki sözleşmeye uygun olmadıgını vs. söyleyip dilerseniz geri ödeme isteyebilirsiniz dediler.

    Şimdi;

    107,00 Kupon
    7,00 Etkinleştirme Ücreti
    -
    -------------------------
    100,00 TL kaldı.

    14,00 TL 'de kredi kartıyla yatırdım..

    Geçerli Bakiye (bekleyen ödemeler dahildir)
    (TRY 114,00)
    yazıyor.

    Geri ödemeyi Ödeme yap sayfasından isteyebilirsiniz dediler, O sayfada yeni ödeme yapma formu, ve bekleyen işlemlerden başka birşey görünmemekte..

    Beklemedeki işlemler:
    - Faturalandırma Özetini Görüntüleyin

    02 Eki 2009 07:44:54 GMT-07:00 MASTERCARD [...8012] TRY 14,00 Google AdWords

    Kredi kartımdan para çekildi. Limitimde düşüş oldu, ama Dönemiçi İşlemler ve Hesap Özetinde görünmüyor. Hani günsonu raporu alınmayan pos makinalarından yapılmış olan işlemler gözükmez ya aynen o şekil..

    çıkamadım işin içinden..
  • 07-10-2009, 20:03:26
    #5
    Bu işlemlerin ardından kampanya askıya alındı uyarısı gitti. Herşey normal gibi ama hiç bir arama sonucunda çıkmıyorum. Kurdugum kampanyaya dair hiç bir gösterim ve tıklama yok..