Google Adwords 'a üye oldum. biryerden hediye kupon gelmişti onuda kullandım..

hesabımda 100 lira gibi bir ücret'de kaldı..

ama reklamlar çalılmıyor.

"Kampanya askıya alındı" uyarısı veriyor.
bunun sebebi min. 14 lira yatırmadan kupon bakiyesinin kullanılmasına izin vermemesi olabilir mi? ya da böyle bir kural varmı?