• 23-09-2025, 07:53:42
    #1
    Ücretli ücretsiz desteginizi bekliyorum;

    harcamalı hesap alacağım min tutar min hesap tarihi ne önerilir?
    hesapları sanal sunucuda barındırmak mantikli mi? - ana pc de önceden kapanan hesaplar var.
    app reklamları vereceğim, ne tür hesap uygundur
  • 23-09-2025, 19:58:42
    #2
    Play Console & Cloud 🌠
    1- Merhaba, size özel ücretsiz analiz hazırlıyoruz. İşinizin durumunu inceleyip önerilerimizi paylaşmak isteriz.
    Cevap: Harcama geçmişi olan bir hesap almanıza gerek yok, $2 kısıtı kalkmış normal bir hesap alarak manuel faturalandırma yöntemiyle ilerleyebilirsiniz.

    2- hesapları sanal sunucuda barındırmak mantikli mi? - ana pc de önceden kapanan hesaplar var.
    Cevap: Sabit v6 proxy ile Dolphin Anty Browser kullanarak kendi makinanızda kullanabilirsiniz.

    3- app reklamları vereceğim, ne tür hesap uygundur
    Cevap: Google Ads'de mobil uygulamalar için uygulama indirme reklam modelini kullanabilirsiniz. EBM tutarını düşükten başlayarak test edip yükseltebilirsiniz.
  • 26-09-2025, 17:13:37
    #3
    Ertaş adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli ücretsiz desteginizi bekliyorum;

    harcamalı hesap alacağım min tutar min hesap tarihi ne önerilir?
    hesapları sanal sunucuda barındırmak mantikli mi? - ana pc de önceden kapanan hesaplar var.
    app reklamları vereceğim, ne tür hesap uygundur
    Harcamalı hesap almak bana hiç mantıklı gelmiyor. Bunun yerine YTH hesap hizmeti veren yerlerden YTH bir ADS almak daha mantıklı YTH ads ile bugun 0 bir hesapla 100k yaktırmak isteyim yine yakarım neden harcamalaı hesaba para veriyorum ki.
    Mantıkların ötesinde bir durum cok cok gereksiz bir olay.
    YTH ADS daha mantıklı bir durum.
    Haercamalıo hesanı alacaksınız reklamıo gireceksimiz belki de askı yiyecelksiniz.
  • 26-09-2025, 18:04:22
    #4
    Turkei02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harcamalı hesap almak bana hiç mantıklı gelmiyor. Bunun yerine YTH hesap hizmeti veren yerlerden YTH bir ADS almak daha mantıklı YTH ads ile bugun 0 bir hesapla 100k yaktırmak isteyim yine yakarım neden harcamalaı hesaba para veriyorum ki.
    Mantıkların ötesinde bir durum cok cok gereksiz bir olay.
    YTH ADS daha mantıklı bir durum.
    Haercamalıo hesanı alacaksınız reklamıo gireceksimiz belki de askı yiyecelksiniz.
    YTH hesap ne oluyor acaba, forumda hazir 2 dolar harcamali hesaplar var uygun fiyatli
  • 26-09-2025, 18:07:40
    #5
    Ertaş adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YTH hesap ne oluyor acaba, forumda hazir 2 dolar harcamali hesaplar var uygun fiyatli
    Aylık faturalandırmalı ADS MCC hesaplardan üretilmiş hesap oluyor.
    100 200 300k yakmıs ADS hesabı ile hemen hemen aynu güçte olan hesaplar oluyor.

    goruldugu uzere para ekle falan butonu olmayan. Para ekleme işini üst yoneticinin tanınmlkadıgı ödeme profili saglam olan hesaolaer.
    Supheli ödeme askısı kesinllikle almayacagınız. Reklam ön onay sureci cok cok hızlı olan kaliteli saglam hesaolar.
    Bu hesaplar için para da odemiyorsunuz. Harcadıgınınızın %7 komisyon veriyorsunuz.
  • 28-09-2025, 01:43:26
    #6
    Turkei02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık faturalandırmalı ADS MCC hesaplardan üretilmiş hesap oluyor.
    100 200 300k yakmıs ADS hesabı ile hemen hemen aynu güçte olan hesaplar oluyor.

    goruldugu uzere para ekle falan butonu olmayan. Para ekleme işini üst yoneticinin tanınmlkadıgı ödeme profili saglam olan hesaolaer.
    Supheli ödeme askısı kesinllikle almayacagınız. Reklam ön onay sureci cok cok hızlı olan kaliteli saglam hesaolar.
    Bu hesaplar için para da odemiyorsunuz. Harcadıgınınızın %7 komisyon veriyorsunuz.
    böyle bir hesabı nasıl açabiliyoruz, satın mı almak gerekiyor birilerinden?