Harcamalı hesap almak bana hiç mantıklı gelmiyor. Bunun yerine YTH hesap hizmeti veren yerlerden YTH bir ADS almak daha mantıklı YTH ads ile bugun 0 bir hesapla 100k yaktırmak isteyim yine yakarım neden harcamalaı hesaba para veriyorum ki.
Mantıkların ötesinde bir durum cok cok gereksiz bir olay.
YTH ADS daha mantıklı bir durum.
Haercamalıo hesanı alacaksınız reklamıo gireceksimiz belki de askı yiyecelksiniz.
YTH hesap ne oluyor acaba, forumda hazir 2 dolar harcamali hesaplar var uygun fiyatli