Şirketimiz adına olan Google Ads hesabımızda 20 gündür DSL sorunu yaşıyoruz. $2 sorunu yaşadığımızda mail atarak çözmüştük. Şu an tekrardan DSL limiti konuldu hesabımıza. Daha önceki aylarda, ayda ortalama 150k harcamıştık. Şu an hesabımızda günlük sadece $5 harcayabiliyoruz, ardından reklam gösterimimiz duruyor. Destek tarafından hesabımıza DSL limiti konulduğu söylendi, ilgili formu doldurmamıza rağmen bu sorun çözülmedi. Son olarak böyle bir cevap verdiler:
Alıntı
- Kampanyalarımızda bir politika sorunu yok, akıllı reklam hepsi mobil uygulamalar üzerine.
- İllegal bir sorun ya da ödeme konusunda bir sorun yaşmadık, tüm ödemeler otomatik yapılıyor ve ödeme eşiğimiz 50k TL.
- Hesap 6 aylık, ilk ay hariç düzenli reklam verildi.
- Hesap kurumsal, şirketimiz üzerine.