ADwors kullanma hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ADwors kullanma hakkında
2
●
392
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adwords (ADS)
ADwors kullanma hakkında
22-06-2009, 12:17:14
#1
thykes
selam arkadaşlar. ADsense GElirimin % 30 civarını ADwords olarak kullanmak istiyorum . ADsendeki param gelmeden ordan kulllanabilirmiyim. İlla para hesabıma gelecek ordanmı adworsa havale edecem bu konuda bilgi verirseniz sevinirim..
22-06-2009, 13:31:09
#2
mavcil
Adsense den direk adwordse bakiye taşıa imkanı yok. Havale yada kredikartı ile adwordse bakiye yükleyebilirsiniz.
22-06-2009, 14:58:07
#3
thykes
tşkler ustad sagoalsın bilgiler için..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler