selam arkadaşlar. ADsense GElirimin % 30 civarını ADwords olarak kullanmak istiyorum . ADsendeki param gelmeden ordan kulllanabilirmiyim. İlla para hesabıma gelecek ordanmı adworsa havale edecem bu konuda bilgi verirseniz sevinirim..