Konu
ADwors kullanma hakkında
22-06-2009, 12:17:14
#1
thykes
selam arkadaşlar. ADsense GElirimin % 30 civarını ADwords olarak kullanmak istiyorum . ADsendeki param gelmeden ordan kulllanabilirmiyim. İlla para hesabıma gelecek ordanmı adworsa havale edecem bu konuda bilgi verirseniz sevinirim..