merhaba, 10 hesap açtığımda otomatik ödeme - yurtdışı 3 tanesi çalışıyor. Yurtdışında yaşayanlar otomatik ödeme açtığına göre bu kadar askı olmaması gerekir. diye düşünüyorum.
200 hesapta 5 tane çıktı. Onlarda yayına girmedi. Şuan tavsiyem vakit kaybı yapmayın ve benim methodum sağlam diyene para da kaptırmayın. 3 farklı methodla denedim anında şüpheli ödeme atıyor. İşin garip yanı askıya itiraza da dönüş yok 72 saattir dönüş yapılmadı.