merhaba, 10 hesap açtığımda otomatik ödeme - yurtdışı 3 tanesi çalışıyor. Yurtdışında yaşayanlar otomatik ödeme açtığına göre bu kadar askı olmaması gerekir. diye düşünüyorum.