• 17-05-2023, 02:31:47
    #10
    Platin üye
    Bu tür metodlara binlerce TL verip alanlara sadece gülüyorum Method şuan kusursuz çalışsa bile Google'ın yarın sabah ne yapacağı belli değil, 15-20k ödeyip aldığın metod bir saatte çöp olabilir, bunu akıl edemiyorlar...
  • 17-05-2023, 02:32:42
    #11
    Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür metodlara binlerce TL verip alanlara sadece gülüyorum Method şuan kusursuz çalışsa bile Google'ın yarın sabah ne yapacağı belli değil, 15-20k ödeyip aldığın metod bir saatte çöp olabilir, bunu akıl edemiyorlar...
    Evet hocam anlatmaya çalıştığım şeylerden biride buydu yarını belli olmayan birşeye 15-20k
  • 17-05-2023, 02:35:30
    #12
    Platin üye
    GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam anlatmaya çalıştığım şeylerden biride buydu yarını belli olmayan birşeye 15-20k
    Bana da yakın zamanda forumdan ismini vermek istemediğim bir arkadaştan 25 binlik teklif geldi, cevap bile vermedim Arkadaşlar bu işten verim almak istiyorsanız oturun adam gibi Adwords konusunu öğrenin, hatta baktınız yetmiyor Tiktok&ig reklamlarını da çözün, eşikmiş şuymuş buymuş bunları boşverin. Her eşikli hesapta sıfırdan reklam açacaksın, 2-3 gün öğrenme süreci yüzünden normal maliyetin 3-5 mislini ödeyeceksin, sürekli cloaker masrafına gireceksin, optimizasyonun düşük olacak vs. Düşündüğün zaman astarı yüzünden zaten pahalıya geliyor...
  • 17-05-2023, 09:04:20
    #13
    Ben kendi adwords ajans panelimden 1000 tl lik reklam yapayım.
    Eşikli hesapcı 350 chf li hesapdan 30 tane açsın kapışalım.

    Benim reklamım çok daha verimli ve satış getiren oluyor.
    Eşikli hesap zaman kaybıdır. Boş muhabbettir.

    Nasıl yapıldığını bende biliyorum hatta 400 chf yani 8800 tl lik açabiliyorum.
    ancak aldığım verim 80 tl lik bir verim. anlıyormusunuz ?
    Ondan aldığım verimi ben kendim 80 tl ye alabiliyorum zaten

    Bunu idrak edin lütfen. eşikli hesap sizi değil google ye yarar.
    tık başı 0,25 tl olan sektörü eşikçiler sebebiyle 5 tl ye çıkıyor ama eşikçiye 5 tl
    ben hala 0,25 den veriyorum umarım anlatabilmişimdir.
  • 17-05-2023, 10:18:51
    #14
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Merhabalar ;
    Bu tarz açılan konulara müsade etmiyoruz sebebide iyi niyetle açılan bu tarz konuların suistimal edilmesi. Konu altından ben optimizasyon yapabiliyorum,daha önce çalışmalarım var vb. mesajların gelmesi/gelebilmesi nedeniyle veya bu konuyu örnek göstererek birden fazla benzeri konuların açılması/açılacak olması.
    iyi çalışmalar.