Ben kendi adwords ajans panelimden 1000 tl lik reklam yapayım.
Eşikli hesapcı 350 chf li hesapdan 30 tane açsın kapışalım.
Benim reklamım çok daha verimli ve satış getiren oluyor.
Eşikli hesap zaman kaybıdır. Boş muhabbettir.
Nasıl yapıldığını bende biliyorum hatta 400 chf yani 8800 tl lik açabiliyorum.
ancak aldığım verim 80 tl lik bir verim. anlıyormusunuz ?
Ondan aldığım verimi ben kendim 80 tl ye alabiliyorum zaten
Bunu idrak edin lütfen. eşikli hesap sizi değil google ye yarar.
tık başı 0,25 tl olan sektörü eşikçiler sebebiyle 5 tl ye çıkıyor ama eşikçiye 5 tl
ben hala 0,25 den veriyorum

umarım anlatabilmişimdir.