• 01-09-2022, 22:42:50
    #1
    İlk kez böyle bir şey ile karşılaştım, manuel ödeme olan hesabım kapanışı eksi bakiye ile yaptı ve ayarlara baktım vergi kesintisi olmuş. Reklam verirken vergi ödemek doğru mu bunun nasıl bir açıklaması var bilgi verirseniz çok sevinirim

  • 01-09-2022, 23:00:00
    #2
    -141 tl de ben de çıkmış şaka gibi... İlk kez gördüm.
  • 01-09-2022, 23:07:53
    #3
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Uzun zamandır alınan bir vergi ;

    Türkiye Yasal İşletim Maliyeti

    1 Kasım 2020'den itibaren Türkiye'de yayınlanan reklamlar için bir sonraki faturanıza veya ekstrenize %5 Türkiye Yasal İşletim Maliyeti eklenecektir. Yasal İşletim Maliyetleri, Türkiye'deki düzenlemelere uyumla ilgili karmaşıklığın ve maliyetin önemli ölçüde artması nedeniyle eklenmektedir.
  • 01-09-2022, 23:09:16
    #4
    19 Aralık 2018 Tarihli yayımlanan Cumhurbaşkanlığı kararı ile İnternet ortamında verilen reklam hizmetleri vergi usul kanunu, gelir vergisi ve kurumlar vergisi kanunu kapsamında vergi kesintisi kapsamına alındı. Reklam verenler için getirilen söz konusu yeni vergi yükümlülüğünün yürürlük tarihi 01.01.2019.

  • 01-09-2022, 23:15:06
    #5
    Benden de ortalama her ay 7k kesiyor ) + olarak 1.nolu kdv beyanında bulunmanız lazım hocam.
  • 02-09-2022, 12:09:41
    #6
    İlginç bir kesinti ve sadece bu ay kesinti oldu önceden olmuyordu o yüzden gözüme battı. Buraya ön ödeme bakiye yüklüyorum önce vergi kesintisi olayı o yüzden tuhafıma gitti ama demek ki normalmiş