İlk kez böyle bir şey ile karşılaştım, manuel ödeme olan hesabım kapanışı eksi bakiye ile yaptı ve ayarlara baktım vergi kesintisi olmuş. Reklam verirken vergi ödemek doğru mu bunun nasıl bir açıklaması var bilgi verirseniz çok sevinirim