• 13-06-2022, 11:14:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Arkadaşımın firması için sıfır ads hesabı açtık. Askıya aldılar. İtiraz ettim. Gelen cevap şu:


    Neden böyle bir şey yapıyorlar sebebini bilen var mı? Ne harcama yaptı ne de başka hesabı var. Açtığımız gibi banladılar.
  • 13-06-2022, 11:22:22
    #2
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Arkadaşımın firması için sıfır ads hesabı açtık. Askıya aldılar. İtiraz ettim. Gelen cevap şu:


    Neden böyle bir şey yapıyorlar sebebini bilen var mı? Ne harcama yaptı ne de başka hesabı var. Açtığımız gibi banladılar.
    Gönderilen itiraz metnini degiştirin.