mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar. Arkadaşımın firması için sıfır ads hesabı açtık. Askıya aldılar. İtiraz ettim. Gelen cevap şu:


Neden böyle bir şey yapıyorlar sebebini bilen var mı? Ne harcama yaptı ne de başka hesabı var. Açtığımız gibi banladılar.
Gönderilen itiraz metnini degiştirin.