• 29-01-2022, 11:41:08
    #1
    Herkese hayırlı işler bilgili arkadaşlara ufak bir sorum olacak,

    adwordsde her her reklam grubunun içindeki anahtar kelimelere sıralı eşleme ile ayrı ayrı mı reklam çıkmak mantıklı, yoksa tek bir reklamda tüm anahtar kelimeleri baz alacak şekilde mi reklam çıkmak mantıklı?

    değerli yorumlarınızı bekliyorum
  • 29-01-2022, 11:42:55
    #2
    Çok eşleşme mantıklıdır.
  • 29-01-2022, 11:43:53
    #3
    Anahtar kelimeyi veya anahtar kelime gruplarını ayrı reklam setlerinde toplarsanız daha iyi ölçümleyebilirsiniz.
  • 29-01-2022, 11:44:17
    #4
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Sektörün veya siten birden fazla alana hitap ediyorsa reklam gruplarına bölmen daha iyi olur.
  • 29-01-2022, 11:45:32
    #5
    BayanHobileri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok eşleşme mantıklıdır.
    Geniş eşlemeden bahsediyorsunız sanırım, geniş eşleme türünde çok gereksiz tıklamalar ve farklı alakasız konulardan tıklama geliyor
  • 29-01-2022, 11:46:59
    #6
    Negatif anahtar kelimeleri girdiniz mi ?
  • 29-01-2022, 12:09:20
    #7
    Yorumlar efsane
  • 29-01-2022, 12:54:00
    #8
    Maalesef her şeyi para olarak görmüyor ve insanların bilmediklerini bilmelerini veya bu yönde araştırma yapmaları için lambaları yakıyoruz.
  • 29-01-2022, 14:41:37
    #9
    BayanHobileri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef her şeyi para olarak görmüyor ve insanların bilmediklerini bilmelerini veya bu yönde araştırma yapmaları için lambaları yakıyoruz.
    Sizi foruma ilk kayıt olduğum günden beri tanıyorum, her zaman yorumlarınıza önem vermişimdir. Yüreğinize sağlık