Herkese hayırlı işler bilgili arkadaşlara ufak bir sorum olacak,

adwordsde her her reklam grubunun içindeki anahtar kelimelere sıralı eşleme ile ayrı ayrı mı reklam çıkmak mantıklı, yoksa tek bir reklamda tüm anahtar kelimeleri baz alacak şekilde mi reklam çıkmak mantıklı?

değerli yorumlarınızı bekliyorum