Arkadaşlar bugün akşam saat 17:00'den sonra google garip şeyler yapmaya başladı, aktif olan reklamlar bi göründü bi kayboldu, sonra bi kayboldu birdaha hiç gelmedi. 3000 TL olan reklam bütçemden sadece 400 TL harcamış bugün. Birkaç yeni hesabım vardı saat 17:00'a kadar sorunsuz reklam açabildim fakat 17:00'dan sonra abuk subuk şüpheli ödeme ve sistem atlatma suspendleri vermeye başladı.
Her yıl sonu google bunu yapmak zorunda mı ?
Google ADS yine sapıtmaya başladı?
4
●168
- 31-12-2021, 03:57:31hiç sorma hocam ya yılbaşı geldi ya her sene aynı sıkıntıyı yapıyor, ama manav reklamına kumar demesine kahkaha attımverti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 31-12-2021, 05:38:50Slot makinasi mi 😂verti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada o sorunlari yaşamamak icin @verti; cloakeri kullanmanız lazim her reklam %99 onaydan geçiyor 15 gun 1 ay reklamda olsun istersen hic bi hata yok 😊🙏
)