Arkadaşlar bugün akşam saat 17:00'den sonra google garip şeyler yapmaya başladı, aktif olan reklamlar bi göründü bi kayboldu, sonra bi kayboldu birdaha hiç gelmedi. 3000 TL olan reklam bütçemden sadece 400 TL harcamış bugün. Birkaç yeni hesabım vardı saat 17:00'a kadar sorunsuz reklam açabildim fakat 17:00'dan sonra abuk subuk şüpheli ödeme ve sistem atlatma suspendleri vermeye başladı.
Her yıl sonu google bunu yapmak zorunda mı ?