• 23-12-2008, 09:26:27
    #19
    Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki direk olarak kredi kartı ile hesap açarsam kupon olmaksızın ozamanda bu şekilde hesapta sorun cıkartırmı peki?
    Bende çıktı.
    Ama şöyle düşünüyorum.
    Kredi kartının 12 hanesi sanal kartlarda hep aynı müşteriye ait.
    Hal böyle olunca, bir kampanya bitmeden aynı kart bloğuyla başka bir hesap aktive edince "Bütçenize ulaştınız ve aştınız" diyerek reklam yayınını kesiyor. Tamamen kendi deneme yanılmalarımla bu sonuca ulaştım. Çünkü aynı seri kart bir başka hesapta durdurulup yeni bir hesap açılınca hiçbir sorun çıkmıyor. Bu uyarıyı alıp kupon patladı diye düşünen arkadaşlara duyurulur. Aynı şekilde diğer hesaptaki kart no değiştirilince de diğer hesaptaki bütçe aşımı uyarısı kalkıyor...
  • 23-12-2008, 09:46:33
    #20
    Hmm o zaman üm kuponların kampanyalarını durdurup hatta silip sonrasında doğrudan kuponsuz hesap açmak lazım yada başka kart bulunduracagız.
  • 23-12-2008, 10:01:56
    #21
    Şöyle yapmakta fayda var Leo:
    *Kesinlikle ilgili tarayıcının çerezleri silinmeli.
    *Patlayan bir hesapta kullanılan bir site mümkünse başka bir domainden index atılarak kullanılmalı.
    *Ip değiştirilmeli
    *Reklamların tam dönmeye başladığını görmeden kupon kodu girilmemeli (en azından kuponu heba edilmemeli bu yolla)
    *Bir hesap durdurulmadan diğer bir hesap için farklı site de olsa aynı sanal kart bloğu kullanılmamalı (bütçe aşımı hatası alınır)
    *Sanal kart kullanılmalı. Ama aynı kart farklı hesaplarda aynı anda aktif edilmemeli.
    *Cookie ve Ip değişiklikleri yapılmadan hesaplara girilmemeli (tüm hesapları uçurur)

    Kişisel tecrubelerim.
  • 23-12-2008, 10:13:50
    #22
    A3raham adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle yapmakta fayda var Leo:
    *Kesinlikle ilgili tarayıcının çerezleri silinmeli.
    *Patlayan bir hesapta kullanılan bir site mümkünse başka bir domainden index atılarak kullanılmalı.
    *Ip değiştirilmeli
    *Reklamların tam dönmeye başladığını görmeden kupon kodu girilmemeli (en azından kuponu heba edilmemeli bu yolla)
    *Bir hesap durdurulmadan diğer bir hesap için farklı site de olsa aynı sanal kart bloğu kullanılmamalı (bütçe aşımı hatası alınır)
    *Sanal kart kullanılmalı. Ama aynı kart farklı hesaplarda aynı anda aktif edilmemeli.
    *Cookie ve Ip değişiklikleri yapılmadan hesaplara girilmemeli (tüm hesapları uçurur)
    Kişisel tecrubelerim.
    O zaman ben başka ne yapacam daha saglam olsun diye;
    *Tamamen başka bir pc kullanılacak bu iş için( hiiç cookie ye ip ye takılmak istemiyorum.)
    *yeni domain ile eski sitenin kopyası kullanılacak (index ile aldatmaya girsin istemiyorum)
    *Kupon bir daha elim değmeyecek bir madde zaten( iki günde ettiğimzararı ben bilirim)
    *Sanal kart ile işim yok (direkmen aslan gibi Visa ve Master Cart var)
    *Bu saatten sonra sadece bir hesabım olacak ve tüm sitelerim oradan beslenecek.(Zaten kupon kullanmayınca gerekte kalmıyor başka hesap kullanmaya)


    Bu arada repini veriyorum.Hayırlı olsun
  • 23-12-2008, 10:24:34
    #23
    *Farklı PC'ye gerek yok Leo. Cookieler gidince Pc farklı oluyor zaten (MAC haric) Hiç olmadı browseri değiştir. Chrome, FF, Opera felan hepsi kabül
    *Index derken aslında onu kasttetmiştim. Index kopya olur, yönlendirmeler diğer sitene olur. Ben bu şekilde yapıyorum 100lerce domainden. Sorun olmuyor.
    *Hesap tam dönmeden kupon girme.
    *Sanal kartı mutlaka kullan. Sildiğim hesaptan para çekilmeye devam edildi ve ben sonunda kredi kartını iptal ettirmek zorunda kaldım. 2 maile cevap gelmesi 3 gün sürdü ve hesabımı kapattırdım. Sanal kart iyidir
    *Apayrı bir hesabın olsun, ona hiç dokunma zaten. Asıl hesabın o olsun. Patlamayan çatlamayan cinsten. Ama mutlaka kuponla denemeler yap. Herşeyi doğru yaparsan kupon gibisi yok


    ***

    Başıma gelen;

    Bir hesap oluşturdum. Siteyi girdim. 10 kampanya oluşturdum. Kredi kartı girdim. 1,94 prov. alındı. Kartın limitini sıfırladım. Reklamlar gözükmeye başladı. Kupon kodu girdim. Bakiye yüklendi. Meblağ bitme noktasına gelince;

    1.sinde hesabı durdurdum. Başka bir hesapla aynı yöntemi uyguladım. Hiç sorun olmadan reklamlar aktif oldu.

    2.sinde hesabı durdurmadım, başka bir hesapla aynı yöntemde;

    Bütçenize ulaştınız ve aştınız mesajı aldım.

    2.durumun 2.hesabında tekrar denedim. Yine aynı durum.

    Sözün özü; bir hesaptaki ilk 12 haneli aynı sanal kart başka bir hesapta aktivasyon sorunu yaratıyor. Hesap aktif oluyor ama reklamlar bütçe aşımı uyarısına takılıyor. Ancak o kredi kartını devam eden hesaptan sildiğinizde/değiştirdiğinizde problem kalmıyor.

    p.s: 1 kuponu bile ziyan etmedim bu yöntemlerle
  • 23-12-2008, 11:10:20
    #24
    İlk olarak eldeki 10 kuponu kurtarnaya çalışayım.7 8 tanesi 30 ytl harcanmış geri kalan 60 ytl içinde sağlam olarak bekliyor vaziyette.2 3 taneside daha tek gösterim yapmadan bekler vaziyette.

    Kuponu patlayan arkadaşlarda fayudalansın buradan bu beyin fırytınası sonucu ilk olarak bir hesap dışındaki tüm kuponları pasif hale getirdim.O kupondaki tekkampanyayıda durdurup yeni kampanya oluşturdum.Eski kampanyamda direk olarak ürüne link vermiştim bu kampanyada linki anasayfaya cevirdim.Sonuçmu Birazdan Anlayacagız.
  • 23-12-2008, 11:17:36
    #25
    Hesap aktifken durduysa, çalışma şansı çok düşük. Ama imkansız değil.
    "Bütçe" mesajları geliyorsa, başka bir hesabın aynı kartı kullanması demiştik zaten daha önceden.
  • 23-12-2008, 12:21:34
    #26
    ben ön ödemeli banka havalesiyle aktifleştirme yapıyorum şuana kadar hiç sorun olmadı.kartla ödemeden dolayı oluşuyo olabilir reklamların gösterilmemesi
  • 23-12-2008, 13:42:56
    #27
    serhat90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ön ödemeli banka havalesiyle aktifleştirme yapıyorum şuana kadar hiç sorun olmadı.kartla ödemeden dolayı oluşuyo olabilir reklamların gösterilmemesi
    Ön ödemeli banka havalesinde hangi bankayı kullanıyorsunuz ve bu havale ne zaman panelde görünüyor?