*Farklı PC'ye gerek yok Leo. Cookieler gidince Pc farklı oluyor zaten (MAC haric) Hiç olmadı browseri değiştir. Chrome, FF, Opera felan hepsi kabül
*Index derken aslında onu kasttetmiştim. Index kopya olur, yönlendirmeler diğer sitene olur. Ben bu şekilde yapıyorum 100lerce domainden. Sorun olmuyor.
*Hesap tam dönmeden kupon girme.
*Sanal kartı mutlaka kullan. Sildiğim hesaptan para çekilmeye devam edildi ve ben sonunda kredi kartını iptal ettirmek zorunda kaldım. 2 maile cevap gelmesi 3 gün sürdü ve hesabımı kapattırdım. Sanal kart iyidir
*Apayrı bir hesabın olsun, ona hiç dokunma zaten. Asıl hesabın o olsun. Patlamayan çatlamayan cinsten. Ama mutlaka kuponla denemeler yap. Herşeyi doğru yaparsan kupon gibisi yok


***

Başıma gelen;

Bir hesap oluşturdum. Siteyi girdim. 10 kampanya oluşturdum. Kredi kartı girdim. 1,94 prov. alındı. Kartın limitini sıfırladım. Reklamlar gözükmeye başladı. Kupon kodu girdim. Bakiye yüklendi. Meblağ bitme noktasına gelince;

1.sinde hesabı durdurdum. Başka bir hesapla aynı yöntemi uyguladım. Hiç sorun olmadan reklamlar aktif oldu.

2.sinde hesabı durdurmadım, başka bir hesapla aynı yöntemde;

Bütçenize ulaştınız ve aştınız mesajı aldım.

2.durumun 2.hesabında tekrar denedim. Yine aynı durum.

Sözün özü; bir hesaptaki ilk 12 haneli aynı sanal kart başka bir hesapta aktivasyon sorunu yaratıyor. Hesap aktif oluyor ama reklamlar bütçe aşımı uyarısına takılıyor. Ancak o kredi kartını devam eden hesaptan sildiğinizde/değiştirdiğinizde problem kalmıyor.

p.s: 1 kuponu bile ziyan etmedim bu yöntemlerle