• 04-01-2021, 12:43:55
    #19
    Sonra neden girisim olmuyor neden gencler is yapmak istemiyor
  • 04-01-2021, 12:51:22
    #20
    Google Kasım 2020 itibariyle kendisine yatırılan ödemelerin %5'i olarak kesinti yapacaktır.

    Ayrıntılar için https://support.google.com/google-ads/answer/9750227
  • 04-01-2021, 13:07:26
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceki ayların vergisidir
    her ay kesilmiş şimdi gördüm ama aralık ayında yüksek miktar ödeme yaptık ve vergisi daha fazla çıktı normalde 50 100₺ arası kesmiş
  • 04-01-2021, 13:25:14
    #22
    🌐 xvizyon ❤ r10
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben ing site kurdum ama adsense tr pin tr yinede %2 mi olucak
    Bu konu adsenseyle alakalı değil, ads vergi konusudur...
  • 04-01-2021, 13:38:25
    #23
    %5 az gibi gözükse de rakam büyüdükçe miktar da büyüyor
  • 04-01-2021, 13:40:43
    #24
    Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %5 az gibi gözükse de rakam büyüdükçe miktar da büyüyor
    aynen öyle
  • 04-01-2021, 14:16:02
    #25
    CanerAyyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen öyle
    Ben şimdi çok ödedim ya 500₺ çok az geldi pek bişi de diyemedim açıkçası en az 20 katından fazla ödemiş oldum başta dedim 500₺ne ki? ama yüzdelik olunca işte aynı şey oluyor sonuçta
  • 04-01-2021, 20:51:27
    #26
    benim anlamadığım vergiyi biz mi ödemeliyiz google mi, biz ondan hizmet alıyoruz, varsın vergisini de ödesin dürzü
  • 05-01-2021, 21:06:23
    #27
    Seoraks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim anlamadığım vergiyi biz mi ödemeliyiz google mi, biz ondan hizmet alıyoruz, varsın vergisini de ödesin dürzü
    Aradığım cevap. ülke ülke değil ki. adalet sistemi adaletli değil ki.
    Ne insana değer var ne yaşayana saygı var. Ne imkan var..
    Bu ülkede ancak sömürü var...