Seoraks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim anlamadığım vergiyi biz mi ödemeliyiz google mi, biz ondan hizmet alıyoruz, varsın vergisini de ödesin dürzü
Aradığım cevap. ülke ülke değil ki. adalet sistemi adaletli değil ki.
Ne insana değer var ne yaşayana saygı var. Ne imkan var..
Bu ülkede ancak sömürü var...