• 14-11-2020, 20:42:14
    #1
    3 Gün oldu iki adet uygulama reklamı çıktım. Birinci reklam günlük 30 tl harcama kotası olmasına rağmen 3 gün de 1.5 tl harcadı. İkinci reklam Amerika lokasyon onaylı gösteriyor ama tel bir gösterim,tıklama yok. Uzman arkadaşlar yardımcı olsun lütfen. Ads hesabı eski daha önce reklamlar çıkıldı sorunsuz. Sorun ben de mi yoksa herkeste aynı sorun mu var?
  • 14-11-2020, 20:43:15
    #2
    Acaba tıklama başı verdiğiniz maliyet düşük olabilirmi ?
  • 14-11-2020, 20:46:00
    #3
    Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba tıklama başı verdiğiniz maliyet düşük olabilirmi ?
    0.25 olarak verdim hocam.
  • 14-11-2020, 20:49:04
    #4
    anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.25 olarak verdim hocam.
    Amerika için 0.25₺ hiç birşey en az 3₺ vermen lazım
  • 14-11-2020, 20:49:55
    #5
    Bacterium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika için 0.25₺ hiç birşey en az 3₺ vermen lazım
    Hadi Amerikayı geçtim tüm bölgeler için verdiğim de aynı hocam
  • 14-11-2020, 20:51:58
    #6
    Önerim ülke ülke reklam yapmanız çünkü her ülke reklam piyasası rekabetinden dolayı, anahtar kelime planlayıcı bu yüzden var. Ülke olarak baktığınız ortalama tbm rakamlarına göre reklam çıkmanı öneririm.
  • 14-11-2020, 20:52:09
    #7
    anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.25 olarak verdim hocam.
    Amerika için 0.25 Cidden hiç bir miktar onun yerine tüm dünya yaparsanız daha çok hit alırsınız verdiğiniz 0.25 krşa eğer yine tıklama almıyosanız reklamda rekabet olan bir sektör tbmi dahada artırmayı deneyin.
  • 14-11-2020, 20:53:47
    #8
    Bacterium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önerim ülke ülke reklam yapmanız çünkü her ülke reklam piyasası rekabetinden dolayı, anahtar kelime planlayıcı bu yüzden var. Ülke olarak baktığınız ortalama tbm rakamlarına göre reklam çıkmanı öneririm.
    Bu konular da yeterli olmadığım için bilgi sahibi değilim. Gördüğüm kadarını uygulamaya çalışıyorum hocam. Başka yönlendireceğiniz şeyler varsa benim için yararlı olacaktır.
  • 15-11-2020, 00:48:10
    #9
    anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konular da yeterli olmadığım için bilgi sahibi değilim. Gördüğüm kadarını uygulamaya çalışıyorum hocam. Başka yönlendireceğiniz şeyler varsa benim için yararlı olacaktır.
    0,25 demek amerika için 3 cent demek 3 cente bisey bekleyemezsiniz zaten. Amerikadan dolarla kazanmak istiyorsaniz tl ile reklam vermeyi düşünmeniz bastan hata zaten. 10-12 kat arasi butcenizi artirin sorun duzelecektir. Tabi buna gire gunluk butcenizi de artirnaniz gerekiyor yoksa gene gösterim almaz.