anilenis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konular da yeterli olmadığım için bilgi sahibi değilim. Gördüğüm kadarını uygulamaya çalışıyorum hocam. Başka yönlendireceğiniz şeyler varsa benim için yararlı olacaktır.
0,25 demek amerika için 3 cent demek 3 cente bisey bekleyemezsiniz zaten. Amerikadan dolarla kazanmak istiyorsaniz tl ile reklam vermeyi düşünmeniz bastan hata zaten. 10-12 kat arasi butcenizi artirin sorun duzelecektir. Tabi buna gire gunluk butcenizi de artirnaniz gerekiyor yoksa gene gösterim almaz.