3 Gün Oldu Sizce Normal mi ?
5
●185
- 12-06-2020, 10:42:20Bende ilk defa bu kadar uzun sürdüğünü gördüm. Hesapta bir sıkıntı yok askı vs hiç birşey yok neden böyle oldu anlamadımEyce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2020, 10:53:13Destek ekibine bağlanıp durumu bildirin daha hızlı çözeceklerdir durumu.Kokpit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2020, 10:56:39Askı normal. Ödeme yöntemi kaynaklıysa askıya alınma sebebi o hesabı açmaları zor fakat diğer sebeplerdense bir daha mail atmanızda fayda var. Arkadaşın konusu biraz daha farklı.kyoo01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle