kyoo01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben askı için itiraz etmiştim 9 gündür cevap bekliyorum.
Askı normal. Ödeme yöntemi kaynaklıysa askıya alınma sebebi o hesabı açmaları zor fakat diğer sebeplerdense bir daha mail atmanızda fayda var. Arkadaşın konusu biraz daha farklı.