Konu
3 Gün Oldu Sizce Normal mi ?
12-06-2020, 10:56:39
#6
Eyce
kyoo01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben askı için itiraz etmiştim 9 gündür cevap bekliyorum.
Askı normal. Ödeme yöntemi kaynaklıysa askıya alınma sebebi o hesabı açmaları zor fakat diğer sebeplerdense bir daha mail atmanızda fayda var. Arkadaşın konusu biraz daha farklı.