• 11-12-2019, 11:43:31
    #1
    Merhaba dün akşam bir kampanya oluşturup reklam çıktım kampanya aktif ama 18 saattir tek bir gösterim bile yok, sorun ne olabilir sizce?
  • 11-12-2019, 11:46:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bir çok sebebi olabilir, tek bir nedenden yola çıkılmaz, reklam durumu anahtar kelimelerin üzerine gelip durumunda ne yazıyor ona bakın, birde içerik nedir.
  • 11-12-2019, 13:32:02
    #3
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dün akşam bir kampanya oluşturup reklam çıktım kampanya aktif ama 18 saattir tek bir gösterim bile yok, sorun ne olabilir sizce?
    Yeni oluşturulan kampanyalarda 1-3 iş günü içerisinde reklamlarınız incelenir. Bu süre sonunda hala reklamlarınız yayına girmezse Ads panelinizde sağ üstte yer alan yardım bölümünden Google ile iletişime geçersiniz.
  • 12-12-2019, 00:25:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    aynı durum bendede var eski hesabım askıya alındı hyeni hesap açıp aynı kampanyayı reklamları anhat kelimeleri taşıdım reklar onaylandı fakat gösterim vs almıyor anahtar kelimelerin yanlarına gelince uygun yazıyor ve

    Şu anda reklam gösterilmiyor
    • Bu anahtar kelime, ürün uzmanları tarafından incelenmeyi bekliyor ve onay alana kadar reklam göstermek için uygun olmayacak.

      Böyle bi açıklama var ...
  • 12-12-2019, 00:33:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    biletkesfet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı durum bendede var eski hesabım askıya alındı hyeni hesap açıp aynı kampanyayı reklamları anhat kelimeleri taşıdım reklar onaylandı fakat gösterim vs almıyor anahtar kelimelerin yanlarına gelince uygun yazıyor ve

    Şu anda reklam gösterilmiyor
    • Bu anahtar kelime, ürün uzmanları tarafından incelenmeyi bekliyor ve onay alana kadar reklam göstermek için uygun olmayacak.

      Böyle bi açıklama var ...
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dün akşam bir kampanya oluşturup reklam çıktım kampanya aktif ama 18 saattir tek bir gösterim bile yok, sorun ne olabilir sizce?
    Merhaba Adwords bazı durumlarda hesap veya reklamlarınızı uzman incelemesine almaktadır bu durumda ''reklamınızın neden gösterilmediğini belirleyemiyoruz'' veya anahtar kelime onayı gibi reklamınızın yayınlanmama sebebi açıklar ama aslında incelemededir bir kaç yıl önce incelmede diye bilgi veriyorlardı fakat şuan akıllandılar vermiyorlar vermiyorlar ki incelemedeyse ve politikalarını ihlal ediyorsanız bunu saklamayınız diye.
  • 12-12-2019, 10:00:00
    #6
    Adwords kendi telefonlarından ulaştım dün akşam, Özlem hanım ile 35 dakika gibi bir sürede sil baştan yeni kampanya oluşturduk detaylıca. Bir nevi eğitim gibi oldu aynı zamanda bana, bayağı bir detay öğrendim. Şu an reklam yayında ve sıkıntı yok, takılanlara da tavsiye ederim Adwords anasayfadaki telefondan uzmanlarına ulaşmanızı.
  • 12-12-2019, 10:36:52
    #7
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adwords kendi telefonlarından ulaştım dün akşam, Özlem hanım ile 35 dakika gibi bir sürede sil baştan yeni kampanya oluşturduk detaylıca. Bir nevi eğitim gibi oldu aynı zamanda bana, bayağı bir detay öğrendim. Şu an reklam yayında ve sıkıntı yok, takılanlara da tavsiye ederim Adwords anasayfadaki telefondan uzmanlarına ulaşmanızı.
    Bende android uygulamam için reklam açmayı denedim herşey sıkıntısız ve Uygun görünüyor ama nedense hiç tık gelmiyor diğer uygulamamın da reklamlarını sildim tekrar oluşturdum 2 saate onaylandı ve tıklamalar gelmeye başladı sizin sorun tam olarak nasıl çözülmüştü hocam?
  • 12-12-2019, 10:39:49
    #8
    KhanJitsu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende android uygulamam için reklam açmayı denedim herşey sıkıntısız ve Uygun görünüyor ama nedense hiç tık gelmiyor diğer uygulamamın da reklamlarını sildim tekrar oluşturdum 2 saate onaylandı ve tıklamalar gelmeye başladı sizin sorun tam olarak nasıl çözülmüştü hocam?
    Akıllı modda açmışım reklamı, uzman modunda yeniden oluşturduk.
  • 12-12-2019, 10:43:35
    #9
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akıllı modda açmışım reklamı, uzman modunda yeniden oluşturduk.
    O nereden oluşuyor hocam?