Adwords kendi telefonlarından ulaştım dün akşam, Özlem hanım ile 35 dakika gibi bir sürede sil baştan yeni kampanya oluşturduk detaylıca. Bir nevi eğitim gibi oldu aynı zamanda bana, bayağı bir detay öğrendim. Şu an reklam yayında ve sıkıntı yok, takılanlara da tavsiye ederim Adwords anasayfadaki telefondan uzmanlarına ulaşmanızı.
Bende android uygulamam için reklam açmayı denedim herşey sıkıntısız ve Uygun görünüyor ama nedense hiç tık gelmiyor diğer uygulamamın da reklamlarını sildim tekrar oluşturdum 2 saate onaylandı ve tıklamalar gelmeye başladı sizin sorun tam olarak nasıl çözülmüştü hocam?