1-ben bu parayı ödemem çünkü benim hatam değil. yazılı bir sözleşme yok. hukuki bir boyutu varmı?
2-50 tl olan ödeme eşiğini google neden bana sormadan aşıyor?
3-consol ve admob hesabım bu borçtan etkilenir mi? yani admob gelirinden bu para düşülürmü? yada hesabım kapatılır mı?
kartta yeterli para olmadığından çekemiyor bu meblayı. olsa silip süpürecekler. siz temkinli davranın kartınıza bağlı hesaplarda yüklü para bırakmayın
